כל מה שלא ידעת על גריטת רכבים

הרכב שלך ישן מדי ולא שווה לך להעלות אותו על הכביש? כנראה שגריטת רכבים ישנים היא הפתרון עבורך! ע.ש. קונה רכבים לפירוק פועל מזה זמן רב בתחום גריטת רכבים ומכיר את כל החוקים והמחירים השונים עבור רכבים לגריטה כך שהתמורה שתקבל בעבור הרכב שלך תהיה המשתלמת ביותר!

מה זה אומר גריטה לרכב ישן?

בעבר, המדינה קידמה גריטת רכבים ישנים או רכבים שעברו טוטאל לוס כדי להוריד מהכביש כלי רכב ישנים שתופסים חניות, מזהמים את הסביבה ומונעים משוק הרכבים להתקדם לכלי רכב ידידותיים יותר לסביבה. המדינה הייתה מתמרצת את גריטת הרכבים על ידי העברת תשלום של 3000 שקלים לבעלי רכב  היה צורך לבצע הורדת רכב מהכביש אך אם הזמן, התקציבים ירדו והיום המדינה לא מתמרצת את הנושא כלל וכלל ולכן אם במקרה שמעת שמגיעים לך 3000 שקלים מהמדינה, לצערנו זה כבר לא נכון.

על הרכב להיות פרטי נוסעים כשכל חלקיו נמצאים ברכב עצמו ובעל רישיון בתוקף כדי שיעמוד בתנאי של המדינה לגריטה. אין למדינה אינטרס להוריד מהכביש רכב שלא נוסע ולא מזהם את הסביבה וזהו פרט חשוב שיש לזכור ברגע שמתקבלת החלטה לגרוט רכב.
לאחר ההחלטה על הגריטה, יש לגשת למשרד התחבורה כדי לבטל את רישיון הרכב ולהעביר אותו לרישיון לרכב מיועד לגריטה אשר תקף רק ל-48 שעות בלבד, מה שאומר שכדאי לך לבחור חברת גריטת רכבים ישנים עוד לפני שניגשת למשרד התחבורה.

איך מתבצעת גריטת רכבים?

עצם זה שהמדינה לא מתמרצת גריטת רכבים, לא אומרת שנוצר וואקום אלא בדיוק להיפך. משרד התחבורה העניק לחברות מסוימות אישורים לבצע פירוק רכבים מה שאומר שכן ניתן לקבל תמורה כספית על הרכב הישן שלך.

היות והרכב נמסר ממך לחברת הגריטה, יש לבצע העברת בעלות לחברה אליה הרכב עובר בדיוק כמו מכירת רכב יד 2 לאדם פרטי ולקבל תשלום בעבור הרכב שמסרת תלוי בסוג הרכב והשנתון שלו. ברגע שהרכב לא עבר טסט, אסור לו לנסוע על כבישי ישראל מה שאומר שהחברה שבחרת לפירוק הרכב שלך תגיע עד אליך ותגרור את הרכב למגרש הגרוטאות. לאחר פריקת הרכב במגרש, יגיעו אנשי המקצוע ויתחילו לפרק את הרכב לגורמים ויפרידו אותם לקבוצות של פלסטיק, חלקי חילוף למוסכים, ברזל, ועוד.

איך לבחור חברה לגריטת רכבים ישנים?

כיום קיימות בשוק לא מעט חברות שמתעסקות בפירוק רכבים וקשה לבחור בין החברות השונות כי הן יציעו לך טווחי מחירים שונים על אותו סוג הרכב שלך. רגע לפני שהמחיר הגבוה מפתה אותך, אנחנו ממליצים לך לבדוק דבר אחד קריטי – רישיון העסק לפירוק רכבים. מסירת הרכב לחברה שלא פועלת ברישיון היא מעשה מסוכן מכיוון שלא ניתן לוודא שהרכב באמת פורק ונמסר למחזור וניתן לנצל את מספר הרכב למגוון פעולות כאלו ואחרות. רק רישיון ממשרד התחבורה יעניק לך את הבטחון במסירת הרכב מכיוון שהחברה שמציעה לך את השירות תלווה אותך בתהליך ותדאג להעניק לך את מלוא הסכום המגיע לך על הרכב.

יש לציין שאנחנו סוחרי רכבים לפירוק פרטיים וותיקים אשר קונים רכבים ישנים בכל מצב,גם כאלו המיועדים לגריטה. אנחנו קונים גם רכבים אשר מיועדים לגריטה במחירים נוחים!
נסו אותנו ולא תתחרטו!