הרכב ישן ואין בו עוד צורך? ע.ש. קונה רכבים לפירוק היא החברה המובילה בתל אביב אשר קונה רכבים לברזל בתל אביב מכל הסוגים כגון: רכבים פרטיים, רכבים מסחריים , משאיות , אוטובוסים ,אופנועים ,קטנועים ,מלגזות, טרקטורים, טרקטורונים ועוד.

קונה רכבים לברזל בתל אביב

קונה רכבים לברזל בתל אביב – ע.ש. קונה רכבים לפירוק לשירותכם:

ברזל הוא אחת המתכות הכי מבוקשות בעולם המודרני – תעשיית הפלדה והרכב וענף הבנייה זוללים כמויות אדירות של ברזל. מאחר שמקורות הברזל הטבעי אינם בלתי מוגבלים חלק ניכר מהברזל שמגיע לענף הבניין הוא 'ברזל ממוחזר'. ממה ממחזרים ברזל? ממוצרים ישנים כמו מקררים, מכונות כביסה ובעיקר מכוניות שיצאו מכלל שימוש. למעשה, 'רכבים לפירוק' מהווים היום מקור מרכזי לברזל ממוחזר, וקנייה של מכוניות ישנות שעוברות לפירוק היא חלק חשוב בשרשרת המזון שמספקת ברזל לתעשייה.

מכירת רכב לברזל בתל אביב – מצב של WIN WIN

המבוגרים שבינינו ודאי שמו לב ש'בתי הקברות' למכוניות הרוסות וישנות, שפעם היו חיזיון נפוץ בכל עיר, כמעט ונעלמו. מחזור מכוניות והפיכתן לברזל לתעשייה זה תהליך שכולם מרוויחים ממנו בכמה וכמה מישורים.

לא זו בלבד שמגרשי הגרוטאות למכוניות ופסולת מתכת גזלו קרקע יקרה לנדל"ן הם גם היוו מפגע בטיחותי ואסתטי והיו גורם מזהם. מתכות רעילות, שמנים ופסולת סוללות ישנה דלפו וזיהמו את הקרקע (ולפעמים את מי התהום). מנגד, המחסור העולמי בברזל הביא לעליית מחירים כללית (באופן אירוני גם בתעשיית הרכב) וכאשר המרבצים המוכרים התדלדלו היה צריך לפתח שיטות כרייה חדשות ומזהמות.

אנחנו מרוויחים מפירוק רכבים בדרך נוספת. הורדת מכוניות ישנות מהכבישים היא אינטרס של כולנו. גם בהורדת זיהום האוויר (רכב ישן מזהם יותר) וגם מבחינה בטיחותית. רכב ישן פגיע יותר בזמן תאונה, ולכן גם הממשלה מעודדת פירוק רכבים לברזל בתל אביב או בכל עיר אחרת ואפילו נוהגת להפריש מדי שנה סכום באמצעותו היא רוכשת מנהגים מכוניות ישנות, מורידה אותן מהכביש ושולחת אותן לגריטה.

במקרים בהם לא ניתן להעביר רכבים ישנים לתוכניות גריטה ע.ש. קונה רכבים לפירוק עוסקים בתחום קניית רכבים לברזל ואתם תקבלו מחירים הכי משתלמים!

כל השירותים של ע.ש. קונה רכבים לפירוק:

  • קונה רכבים לברזל בתל אביב או לפירוק ( משלמים במזומן )

  • גרירה חינם מבית הלקוח

  • שירותי גרירה 24 שעות

  • פירוק ומחזור מקצועי של חלפים פנימיים וחיצוניים

  • מכירה ואיתור חלפים ממוחזרים מפירוק

  • אפשרות לביצוע עסקאות טרייד אין

קניית רכבים לברזל בתל אביב במזומן

אם גם לכם אין לכם חשק להתחיל לפרסם מודעות ולבזבז זמן ואנרגיה על מציאת קונה; ואם המכונית שלכם היא ממודל 95 ומטה – ניתן להעביר אותו לתכנית הממשלתית לגריטה פנו אלינו לע.ש. קונה רכבים לפירוק. אנחנו נשמח לרכוש מכם את הרכב במחיר הוגן, במזומן ובלי שום מאמץ או ריצות מצדכם.

'ע.ש. קונה רכבים לפירוק' מכירת רכב לברזל בתל אביב בקלי קלות.