ברוכים הבאים לע.ש. קונה רכבים לפירוק, החברה המובילה אשר קונה רכבים לפירוק בצפון והסביבה. הרעיון בפירוק רכבים הוא כפול – הורדת כלי רכב ישנים מהכביש ומחזור הרכב הישן לחלפים (או ברזל) באופן ידידותי לסביבה.

אנו קונים רכבים בכל ערי הצפון: צפו ברשימת הערים המלאה באזור הצפון >>>

קונה רכבים לפירוק בצפון

חיסכון בכסף ובחיי אדם

כאשר מבקרים במדינות מתקדמות, אפשר לשים לב לתופעה מעניינת – נדיר מאוד לפגוש על הכבישים כלי רכב שגילם עולה על עשר שנים. בישראל יש תרבות אחרת, כל גרוטאה נוסעת על הכביש. אם אתם חושבים שאתם תחסכו בכך שתסחרו מהמכונית הישנה עוד כמה קילומטרים אתם טועים.

רכב ישן הוא מסחטה בלתי נגמרת של כסף. עוד טיפולים במוסך, עוד הוצאות בלתי צפויות, עוד עיכובים ועוד כסף על דלק. כן, בכלי רכב ישן בדרך כלל תצרוכת הדלק עולה. אנחנו בדרך כלל לא שמים לב לזה, אבל בחשבון חודשי ושנתי מי שנוהג במכונית ישנה כנראה זורק לפח מאות שקלים מיותרים כל שנה רק בגלל הדלק.

בנוסף, במקרה של תאונת דרכים הסיכוי להיפגע פגיעה קשה וקטלנית כאשר נוהגים ברכב ישן מזנק בעשרות אחוזים. ככה שהחשבון פשוט – אם יש לכם רכב ישן שווה לכם להיפטר ממנו ולשלוח אותו למי שמתמחה ב'רכבים לפירוק'.

קונה רכבים לפירוק בצפון במזומן

איך אתם עושים את זה תכל'ס? זה נורא פשוט. ראשית מעדכנים את משרד הרישוי בכוונה למכור את הרכב לפירוק (כלומר, להוריד אותו מהכביש). את זה עושים באמצעות מילוי טופס 'בקשה לביטול רכב' שתוכלו למצוא באתר משרד הרישוי, ממלאים את טופס ומציגים אותו במשרד הרישוי יחד עם תעודת הזהות של בעל הרכב ושאר המסמכים – שימו לב שאתם לא חייבים להטריח את עצמכם באופן פיזי למשרד הרישוי וניתן לבצע את כל התהליך באופן מקוון.

בשלב הבא ניתן למלא טופס בקשה להחזר אגרה, כך שברגע שמשרד הרישוי מכריז על כלי הרכב ככזה ש'הורד מהכביש לצרכי פירוק' אתם זכאים לקבל חזרה חלק מכספי האגרה ששילמתם.

מכירת רכב לפירוק בצפון

אם אתם גרים בצפון או הסביבה, עכשיו כל מה שנותר לכם לעשות זה למצוא מומחה בתחום מכירת רכב לפירוק באזור מגוריכם או פשוט להתקשר אלינו ולתאם איתנו מועד איסוף ואנחנו נגיע עד אליכם בזמן שנוח לכם, נאסוף את האוטו הישן ונשלם לכם עליו במקום, על פי התעריף הקבוע שסוכם מראש. אחרי שהרכב יפונה בע.ש. יפרקו אותו לחלפים באופן אחראי וידידותי לסביבה.

פירוק רכבים בצפון – ע.ש. קונה רכבים לפירוק

  • תשלום הוגן במזומן ועל המקום
  • גרירה חינם מבית הלקוח
  • קונה רכבים לפירוק בצפון מכל סוג (פרטי, אספנות, טרקטורונים, משאיות, אוטובוסים, קטנועים, אפנועים משאיות, מלגזות ואפילו סירות)
  • תגובה מהירה בתוך שעה ולאורך 24 שעות היממה
  • אפשרות לביצוע עסקאות טרייד אין
  • ידידותי לסביבה

'ע.ש.' קונה רכבים לפירוק בצפון –  כי איתנו פירוק רכבים בצפון זה ככה פשוט.